Velkommen i Havsuiten Olivia

Vigtigt: Strømmen er tilkoblet. Elforbrug afregnes ved afrejse. El aflæsning er nødvendig. Noter tallet i den udleverede velkomstfolder eller tag et billede af måleren både ved ankomst og afrejse. Velkomstfolderen/billedet skal medbringes i receptionen ved check ud. 

FAQ - Almindelig spørgsmål

Indtjekning fra kl. 15.00 på ankomstdagen
Udtjekning senest kl. 11.00 på afrejsedagen

Åbningstider i receptionen kan ses i vores kalender for åbningstider her.

Ankommer du uden for receptionens åbningstid, kan du hente nøglen og kort i vores pengeboks. Kode og information vedrørende dette, udsendes kort inden ankomst på mail.

Ved behov for en ekstra nøgle til huset, kan denne afhentes i receptionen. Sammen med nøglen til villaen sidder et blåt chipkort og en fjernbetjening til bommen. Chipkortet fungerer som bomkort ved ind- og udkørsel samt som adgangskort til aktivitetshuset PlayZone, GameZone, Fitness samt Pool & Spa. Alle nævnte aktiviteter er inkluderet i opholdet, kortet skal blot holdes op foran kortlæseren for at få adgang. Du kan altid få flere kort tilknyttet dit ophold.

Oplever du fejl, mangler eller andet utilfredsstillende ved ankomst til huset, bedes du henvende dig til receptionen hurtigst muligt, så vi kan rette op på eventuelle fejl og mangler.

Ved ferievillaen forefindes jeres egen udendørs spa. Vi sørger for rengøring og kemikalier, så du blot skal nyde spa’en. Husk at lægge låget på så snart du er færdig med at bruge den, både af hensyn til energiforbrug, men også for at undgå at kloren forsvinder fra spa’en for hurtigt.

På siden af spa’en er der et panel, hvor du kan justere de forskelllige dyser og lys. Tjek gerne at spa’en har den ønskede temperatur ved ankomst, så vi hurtigst muligt kan løse eventuelle problemer. Spa’en er normalt forvarmet ved ankomst til ca. 38 grader. 

Det er normalt at spa’en periodisk starter, da vandet løbende automatisk bliver renset. Det er derfor heller ikke tilladt at slukke for spa’en ved sikringerne/afbryderne.

Det er IKKE tilladt at sætte affald på terrassen eller udenfor, da skovens dyr så kommer på besøg om natten, og spreder affaldet ud i området. Skraldespandene er placeret ved indkørslen til huset.  Midt i resortet finder du affaldsstation. Her kan du aflevere dit affald. Vær opmærksom på at affaldet skal sorteres i følgende kategorier:

  • Restaffald
  • Madaffald
  • Blød/hård plast og mad- og drikkekartoner
  • Papir og småt pa
  • Metal
  • Glas

Se den fulde sorteringsvejledning her.

Ved lejligheden findes en gasgrill. Oplever du at der mangler gas, skal du blot henvende dig til receptionen.

Parkering er muligt foran lejligheden.

Har du to biler med, eller har du behov for at køre uden for bommens åbningstid, kan der også parkeres gratis på det store parkeringsområde, hvis du henvender dig i receptionen, hvor vi kan indtaste din bils nummerplade. Herefter vil bommen automatisk åbne når du kører ind og ud af parkeringsområdet, uden brug af billet. Det er muligt at få op til 2 biler tilmeldt.

Parkeringspladsen er åben 24 timer i døgnet. 

Får du dagsgæster kan de ligeledes parkere på parkeringsområdet, hvor der kan betales efter gældende takster. 

Du kan oplade din elbil når du overnatter på Feddet. Der er placeret ladestandere med type 2 stik foran Spa Lodge hytterne samt ved parkeringspladserne foran receptionen. Det koster 4,50 kr. pr. kWh at lade, og du skal blot bruge dit bomkort til at betale med på standeren. Der skal, som en sikkerhed, indsættes 250 kr. på dit bomkort i receptionen, inden du kan lade. Bruger du ikke hele beløbet refunderer vi naturligvis det der er tilbage på kortet.

Du skal selv medbringe sengelinned, viskestykke og håndklæde. Det er dog muligt at leje en linnedpakke bestående af ét lagen, sengetøj samt et håndklæde. Linnedpakken kan lejes ved henvendelse i receptionen. Prisen er 75,- pr. pakke.

Højstol og babyseng kan lejes. Det koster 25,- pr. døgn pr. højstol og 25,- pr. døgn pr. babyseng. Henvend dig i receptionen, så sørger vi for at tingene bliver placeret i din hytte.

Det er ikke tilladt at ryge i huset. Overholdes dette ikke medfører det en bøde på 2000,- DKK. 

Der er ikke vaskemaskine i suiten. Kontakt os i receptionen, hvis du har brug for at vaske tøj i en af vores servicebygninger.

Bommene er åbne i tidsrummet 7.00 – 23.00. Hvis I ankommer til Feddet uden for dette tidsrum, henvises der til parkering på parkeringspladsen der er beliggende parallelt med indkørselsvej til Feddet, denne er åben 24 timer i døgnet. Hvis der mod forventning er brug for at få bommen op i tidsrummet 23.00 – 7.00 bliver der opkrævet et gebyr på 350 DKK. Dette gælder dog ikke ved akutte situationer.

Der er fladskærm i huset. Det er muligt at se de mest almindelige danske kanaler.

Ved akut brug for hjælp udenfor vores åbningstid, kan vi kontaktes på 56725206.

Sådan virker kaffemaskinen

Check ud

Ved afrejse skal inventar og møbler sættes på plads. Huset ryddes op, opvask sættes i opvaskemaskinen og denne startes, skraldespande tømmes. Skraldespandene er placeret ved indkørslen til huset.  

På afrejsedagen skal huset forlades senest kl. 11.00. Det er muligt at benytte faciliteter som GameZone, PlayZone samt Pool & Spa på afrejsedagen, også efter kl. 11.00, meddel det i receptionen ved check ud. Biler kan også parkeres gratis på parkeringspladsen på afrejse dagen.
Du kan også vente med at tjekke ud indtil senest kl. 16.00. Dog kun hvis der ikke er andre der ankommer til enheden samme dag, spørg venligst i informationen. Dette gælder kun uden for skolernes ferie.

Interiørliste

Køkken 
Opvaskemaskine, køleskab, frys, ovn, kogeplader, espressomaskine, vinkøleskab, service m.m.

Stue/køkken med udgang til udendørs terrasse
Sofa, lænestol, elektrisk pejs og sofabord

Badeværelse
Dobbelt brusebad, toilet og håndvask

Soveværelse
2 x senge 80 x 200 cm, kan flyttes sammen til en dobbeltseng.

Stor udendørs terrasse
1 x havebord, 4 x stole, 1 x parasol, loungemiljø med sofaer og bord, Udendørs Spa, 2 x SUP boards, 2 x lånecykler (MTB)og solvogne.

Desuden forefindes puder og dyner – sengetøj/lagen, håndklæder og viskestykker skal medbringes eller lejes i receptionen.